onsdag 24 mars 2010

Hej vad har ni gjort idag?(ni kan svara som en kommentar). Jag har dansat,varit i skolan och tittat på iCarly på TV. Jag skulle villja tipsa om två bloggar som heter cornelia bloggen och en som heter filippa fosia. Jo jag skulle också vela att ifall ni har en blogg så skicka gärna adressen till mig så jag kan läsa den och så jag kan jag tipsa minna vänner i skolan. Och sista saken innan jag slutar, jo jag tänkte göra en liten tävling här på bloggen om melodifestivalen. Så här går den till: ni ska genom en kommentar skriva vem man röstade på av Erik Saade med låten Manboy eller Anna Bergendahl med låten This is my life eller Ola Svensson med låten Unstoppable. Rösta till den 01-04-10.
Ses kram Lilla

1 kommentar:

  1. Hej min lilla prinsessa! Jag tycker att alla låtarna är bra! Jag röstar på Anna. Puss mamma

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat