tisdag 11 januari 2011

Skola, fika, Maxi,blogga !!!!!!!!!

Hej, hallo alla där ute i världen :) :) :). Jag vet jag vet, jag bloggar aldrig !!!!!! Men jag ska försöka ändra mig ;) ;) ;). Imorgon ska jag inte göra något efter skolan så då kan jag försöka gå ut och fota lite. Men jag lovar inget ;). NU ska jag berätta lite om min dag.


Skola:
Idag var det första dagen i skolan. Det var en bra första dag. Kul att träffa alla kompisar. För att vara första dagen på början av en ny termin var det faktiskt väldigt kul. I skolan idag så hade vi bild, jobbade och jobbade lite till ;).

Fika:
När jag kom hem från skolan så gick vi ( jag, mamma och Melle ) in till våra grannar för att äta lite fika. Det var väldigt väldigt kul :).

Maxi:
Ja, det är ju inte alltid så jätte kul att vara och handla på Maxi :). Men idag var det faktiskt lite kul. Det var faktiskt lite skönt att gå omkring där med mamma.


Ja, så såg min dag ut. Hoppas nästa blir lika bra eller varför inte bättre. Hoppas er dag också varit bra. Snälla kommentera på min blogg. Jag tycker det är så kul att läsa era kommentarer. Nu ska jag göra något. Kanske gå upp på mitt rum och dansa. Eller, nä jag vet inte, jag får se. Ha det bra.
Kramizzar                        Lilla :)  Tilda

4 kommentarer:

  1. Ja du... Det verkar ha varit en bra start på skolan=) Ja själv började skolan igår. Jobbig början men slutet var det gött. Jag gick hem som en stolt (eller ja vad man nu kan kalla det) Filippa;)

    Ha en god fortsättning♥
    Kramar en "viss" Filippa

    SvaraRadera
  2. Mitt lilla hjärta - du ska blogga när du känner för det och när du vill - inte för att du måste!!!
    Puss mams

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var en bra dag för mig också! Kramizzar Cocos

    SvaraRadera
  4. Hihi du bloggar så roligt,på nått sätt :)kraaaaammm linnea

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat