tisdag 20 september 2011

Ny frisyr

Hej hallo!!!
Idag var jag hos frisören.
Jag har klippt mitt hår jätte mycket kortare.
Bild kommer säkert senare i veckan.
Vi har ju också fått ett resultat i röstningen.
Frågan var:
Hur gammal är jag?
.9
.12
.10
.11
Jag fick 2 röster och alla röstade på att jag var 11 år.
Det var helt rätt svar!!!
Grattis till er som röstade.
Asså ni kanske trodde att man vann ett pris.
Men det gör man inte.
Den här tävlingen är bara för att det ska vara kul :).
Jag lägger inte ut någon ny fråga idag men kanske någon annan dag.
Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. Vad nyfikna vi blev på din nya frisyr. Vi måste komma och titta på dig i helgen. Ha en bra dag!
    Massor av kramar från oss

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat