måndag 9 augusti 2010

TRÖT!!!

Hej alla som har och inte har blogger!!! Jag bloggade inte igår men jag bloggar idag !!! Jag är VÄLDIGT tröt !!! För jag vaknade vid kl:10,36 så jag har inte hunit vakna än. Alla som följt min blogg ett tag vet att jag följer en blogg som heter FILIPPA - FOSIA. Den är ju jätte bra men hon bloggar aldrig :( :( :( !!! OK jag kommer inte blogga så mycket mer för ja jag är ju väldigt tröt + att jag inte har något mer att skriva om + (kan man lägga till ett till + iallafall) + att vi snart ska äta = det betyder kort sakt att jag inte kan blogga mer nu !!! Så jag får väl säga Hejdå Hejdå !!!

//KRAMIZZAR LILLA//

1 kommentar:

  1. hej förlåt för att jag inte hjälpte dig i natt. kram din kompis cornelia!

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat