lördag 7 augusti 2010

Sorry...

jag har inte bloggat på ett tag för att jag har haft en stressig vecka!!! Men idag bloggar jag och nu blir det ett ganska långt inlägg. Ja så jag tänkte att jag kunde börja med lite bilder från Stockholm !!! Varsågoda !!!
Vi var på Vasa museet det var kul !!!

Här är det äkta Vasa skepet som de hitade precis utanför Museet.

Här är en dykardräkt inte vet jag varför men ändå.

Vi var på Grön Lund det var så roligt!!!

Lite Mys medan man står i kö för att åkakaruseler !!!
Syskon kärlek !!!

Jag,mamma och Melle åkte KÄRLEKS TUNNELN !!!

Lite Glass i Gamla stan direkt på morgonen är inte fel.

Melle köpte en Michel Jackson tröjan i Gamla Stan !!!

Här är mina Solglasögon. Ja de är inte köpta i Stockholm men jag har glömt lägga in de på bloggen !!!

Här är min andre glass samma dag den var super super god mmmm.

På The coffee place köpte jag min underbara glass är ni i Stockholm i Gamla Stan och är sugen på Glass gå ditt!!!


Här är jag och Melle den sista dagen i Stockholm på väg till båten för att åka till Vaxholm !!!

Ja det var några bilder från Stockholm !!! Ja idag så tänkte jag att jag skulle skriva dagens tips jag har ju inte skrivit det på ett tag. Så ja idag blir dagens tips: Var snäll !!!Ja var snäll säg hej till de du möter eller varför inte ring farmor och fråga hur hon mår.  Var bara snäll !!! (Även ifall det är ens jobbiga lillebror).
Ok jag har inte så mycket mer att skriva. Men jag kanske skriver snart igen HEJ HEJ
//Kramizzar LILLA//        PS. Ifall det finns något som ni vill att jag ska skriva om här på min blogg så behöver ni bara lämna en kommentar så fixar jag kanske det.DS :) :) :)

2 kommentarer:

  1. Lilla hjärtat - ditt tips är världens bästa tips!!!
    Puss mamma

    SvaraRadera
  2. Oj, så fint du har på din alldeles egna blogg! Din mamma tipsade om den och var såklart tvungen att kika in!

    Ha det så bra!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat