lördag 31 juli 2010

Tjenixen...

bloggkompisar!!! :) :) :) Har inte bloggat på ett tag för i förra fredagen så åkte jag till min farmor och sovde hos henne till på fredag. Ja på fredagen så åkte vi typ hemmifrån vid kl:11,00 men vi åkte inte till Ljungby (farmor bor i Ljungby) utan vi åkte till Markaryd och fikade på ett ställe som heter gräddhyllan (ett caffe). Det var jätte mysigt !!! Där fikade vi och sen sa vi (jag och Melle) hejdå till mamma och pappa och åkte med farmor upp till Ljungby. Sen så han vi inte göra mer den dagen. Men på lördagen så åkte vi till en marknad och sen åkte vi till södra ljunga och körde traktor. Södra ljunga ligger ute på landet. Det är min farmors morbrors lant ställe typ.Och han säger att jag ska ta traktors körkort. Visst Simon (han heter Simon). Och sen på söndagen åkte vi till Ljungby baden ett jätte roligt badland och jag vågade åka en jätte rolig men ändå jätte läskig vatten rutchbana. Sedan på kvällen så kom mamma och pappa och sovde över till på måndagen. Sen på morgonen vid typ kl.9 så åkte vi till Stockholm !!! SUPRAISE !!!!!!!!!!!!! Eller hur det visste ni ej. Ja vi gjorde jätte många saker i Stockholm t.ex vi åkte till Gröna Lund,åkte till Vaxö,shoppade (jätte jätte mycket),var på Vasa museet,åt på em resturang där jag var 3 dm ifrån Agnes,var vid Globen och mycket mer. Det har i allafall varit jätte kul. '
Ja nu måste jag sluta för strömen tar slut snart i datorn i bilen och vi har ingen bil ladare så jag måste sluta.
Jag bloggar säkert igen imorgon så får ni lite bilder också. //Hej hej kranizzar Tilda //

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat