måndag 19 juli 2010

Jag är ledsen...

för att jag inte har hunnit skriva på ett tag :( :( :( !!! Hej hej sorry jag har inte junnit skriva har varit uptagen med allt annat !!! Men nu bloggar jag i allafall. Idag händer det grejer hos oss. Idag kommer nämligen min kusin och hennes föräldrar hem till oss och ska sova över hos oss ( Min kusin är den bästa kusinen i världen).+ att min bästis och jag ska va idag det ska bli jätte kul. Jag längtar såååå efter min bästis för hon har varit i Grekland så vi har inte träffats på 3 veckor för hon har varit i Båstad också. Men idag kan vi träffas. LÄNGTAR !!!  Det ska ickså bli super roligt att träffa min söta kusin och hennes föräldrar. LÄNGTAR !!!  Ja jag hade inte tänkt skriva mer nu så vi kanske ses på bloggen imorgon vad vet jag !!!


HEJDÅ !!!! //kramizzar lilla// (heter inte lilla på riktigt) HEJDÅ !!!! (igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat