tisdag 6 juli 2010

Hemma...

igen !!! Lite tråkigt men ändå här är jag !!! Jag hade jätte kul på Bakken. Jag åkte jätt många karuseller. Vad gör ni ? Jag bloggar och längtar !  Ja nu kanske ni undrara vad jag längtar efter. Jo snart (vid 1 halv2 för alla som är intresserade) så ska jag och min lille bror åka till min mormor och morfar där ska vi träffa min kusin. Sen ska vi till en djur och lekpark som heter hambygdsparken. Den är jätte rolig vill man leka så finns det en jätte jätte stor lekplats för både stora och små. Men vill man kolla på djur så finns det med det är jätte bra.+finns det en liten eller den är ganska stor scen där de spelar teater T.ex Petson och Findus. Ja sen finns det ju ett fik så ja det är faktiskt kul att vara där. Senast vi var där var när vi kollade på teater med min lilla kusin förra året.  Jaha i förr går var jag min mamma,lillebror och våra grannar på pålsjöbaden och badade det var jätte kul. Det var faktiskt 19 grader i vattnet. 
Här är jag och kollar ut på vattnet sen är det mammas flipp flopp och vår strand väska

  Så ser det ut där på pålsjöbaden.
Ja nu måste jag gå så ha det så bra. Ifall ni har det så kanske jag kan blogga imorgon. Hejdå                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat