söndag 4 juli 2010

Hej hej...

vad gör ni ? Jag vill gärna bada i poolen men inen annan vill det så det är lite tråkigt. Men sen gick jag in till mamma och då fick jag jordgubbar men socker. Mmmmm vad gott. Sen gick jag in på datorn och började blogga. I morgon ska vi till Bakken i Danmark med farfar och min farbror det ska bli jätte kul.(vi menas som jag och min lillebror).



Från MIDSOMMAR !!!
Man kan inte fira midsommar utan en fin midsommarkrans!!!
Ja min lillebror längtar efter att busa och skoja hos grannarna
Killarna är redo för att ge sig av
Jag och mamma längtar också !!!
Ps.Vi hade en underbar midsommar ett stort tack till våra kära grannar.




PYSSEL med mamma

Pyssel med mamma. Det är inte så ofta det händer men när det väl gör det är det jätte kul och mysigt. den här gången så målade vi på mitt linne. Det står PRINSESSA i röd färg. Rött är min favorit färg.


HEJDÅ
Hejdå nu ska jag inte blogga mer för jag vet inte vad jag ska skriva om. Skicka gärna en kommentar.


Hej hej kramizzar lilla

1 kommentar:

  1. hejsvejs!

    jag tyckte linnet blev assnyggt!
    skulle med vilja ha ett sånt :D

    saknar dej!
    bye. <3

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat