fredag 25 juni 2010

GLAD MIDSOMMAR !!! Hej hallo och glad midsommar på er. Idag är det som jag tror ni redan vet midsommar. Jag och min familj ska spendera vår midsommar vid kl: halv 12 hos våra grannar. Vi ska äta i ett party tält för vi blir 46 pers så vi få rinte plats i deras hus. Var ska ni spendera er midsommar svar gärna genom en kommentar. Ok jag han inte skriva veckans tips för jag har inte hunit (berättar sen) men jag ger er det idag. Så veckans tips blir nog börja blogga det är jätte kul. Ok anledningen till att jag inte har hunnit skriva veckans tips heter friidrottsläger. Jo från måndag till torsdag har jag haft friidrottsläger. Det var jätte kul,jag var där förra året också och det var lika kul då.           

Jaha jga hade nog inte skriva mer idag för att nu ska jag ut och fira midsommar. Och imorgon eller på söndag kommer det bilder från vår midsommar. HEJDÅ !!!

                                                                           

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat