söndag 6 juni 2010

Hej vgd?!?!?!?  Det betyder vad gör du? Idag har jag tävlat i Engelholm i friidrott. Det var jätte roligt !!! Jag kom 8:a i 60m,4:a i längd och 2:a i kula. Jag var bara en ynka centimeter från att komma 3:a i längd. JÄKLA!!! ( Imorgon får ni bilder från tävlingen).


Imorgon ska jag även ha redovisning för alla i klassen vi är 32 st. Jag ska redovisa om Mesopotamien. För alla som inte vet vad detär så är det något land där det idag ligger Iran och Irak. Ordet Mesopotamien betyder landet mellan floderna.

Min bästis fyller 10 år imorgon så jag ska väl fira henne lite men annars så ska jag inte göra mer imorgon.
Eller jo jag ska ju hoppas på att inte ha träningsvärk tills på tisdag när jag ska tävla i Hittarp på hittarpsmesterskapen.

Ja jag vet inte vad jag ska skriva så jag får väl säga hejdå och ses någon annan dag.

//kramizar lilla// (jag heter inte lilla på riktigt)

3 kommentarer:

  1. hej lilla var du spänd på redovisningen? Jag var lite även om jag bara redovisade för 10 st.

    SvaraRadera
  2. Hej min sööta prinsessa! Du var så duktig både i söndags och igår när du tävlade - en riktig friidrottstjej!!!
    Kram från mamma som är stolt som en tupp:)

    SvaraRadera
  3. åååååååå vad jag saknar dig också!!!!!!! :-) :-)

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat