torsdag 10 juni 2010

Hej !!! Igår hade vi vårfest på skolan det var jätte pirrigt. Jag skulle dansa till ont det gör ont och så skulle jag göra reklan för Ahlgrens bilar. vi var över 150 pers så ni fattar hur pinsamt det var.Precis när vi skulle gå upp på scen så  började jag svetas jätte mycket. Men när man väl kom upp på scen var det bara roligt.

I vår skola har vi ett ställe som kallas fest salen. I fest salen har vi en ganska stor scen så när vi har t.ex skol avslutning så är vi där (ifall det regnar). Aaaaaa veckans tips är stt var snälla mot alla kompisar säg hej till de när de kommer på morgenen,hämta mjölk åt de på lunchen inte vet jag. Ja mer hade jag inte tnkt skriva så hej hej och hejdå
//kramizzar mig// ps kolla in min mammas blogg signerat71

1 kommentar:

  1. jag önskar att jag fick vara med på vår festen för då skulle jag också dansat.

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat