torsdag 3 juni 2010

Hej alla bloggläsare !!! Vad gör ni idag ? Jag har varit på skolan och nu siter jag hemma och bloggar. Idag ät det torsdag ! Vet ni vad det betyder!?!?!?!?!!! Det betyder veckans tips. Idag tänkte jag tipsa alla barn (tjejer) en hemsida som heter:gosupermodel. Ni hitar den här . Det är jätte roligt. 


Snart slutar skolan !!!! För mig så betyder det aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. JAG ÄLSKAR SOMMAR.Hihihihhihihhihihihi. Ja nu ska jag gå ut i solen och sola men först ska jag bara kolla en sak. Jag ska kolla på cornelias blogg, Filippas blogg, mammas blogg och gosupermodel


//Kramizzar mig//

2 kommentarer:

  1. Hej min prinsessa,
    förstår att du längtar efter sommarlovet!!! Jag tycker det ska bli så mysigt att bara få vara med er hela sommaren.
    Puss puss mamma

    SvaraRadera
  2. hej lilla jag är ju i italien och där är det faktist rätt så mycket sol. Och för mig har sommarlovet redan börjat.||kram cornelia

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat