söndag 30 maj 2010

Här är min mamma med. Ni hitar hennes blogg bland mina favorit bloggar.
Eeeee.... Jag glömde att ge er ett tips. Men ni kan få ett tips nu istället. Idag är det morsdag eller hur. Så varför inte gå upp på rummet och gör ett eget kort till henne. Jag kan slå vad om att din mamma (mor) kommer att bli jätte glad. Vi i vår familj gjorde frukost,hade köpt en present och min lillebror hade ritat en teckning. Mamma blev jätte glad. Men det är ju aldrig försent att göra ett fint kort eller rita en teckning. Eller jo imorgon är det ju försent. Men vänta jag fick en galen ide. Om du har ett jätte bra morsdag tips så kan ni skicka det till mig så kanske jag skriver det här sen. Snart ska vi jag min lillebror och pappa till en affär och köpa lite grejer imorgon kan jag skriva vad vi köpte.


//Glad  morsdag (glöm inte säga det). Kramizzar lilla//
                                                                                 

3 kommentarer:

  1. Hej min lilla prinsessa!
    Du gjorde min dag igår helt underbar!
    Kramis mamma

    SvaraRadera
  2. hej lilla jag vet inte något bra morsdag tips men jag vill jättegärna ha ett tills nästa år

    // kramizzar din kompis cornelia<3!!!!!

    SvaraRadera
  3. och föressten jag glömde att säga en sak.
    snart ska jag åka till italien.
    det ska bli sååååå roligt.
    hoppas du får det bra i skolan och på skolavslutningen och sånt.
    kram cornelia igen

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat