lördag 15 maj 2010

  Hej jag har tänkt på saken!!! För alla er som inte vet vad jag pratar om så är det veckans tips. Jag tänker ha veckans tips och där ska jag skriva om T.ex kläder,musik och filmer mm. Ja så varje måndag och torsdag kommer jag att skriva veckans tips. Nu lite bilder från helgen när jag bakade med mina grannar och lillebror.


Här står vi redo för att börja baka.


Ja det här går nog snabbt med 2 som rör runt.

Ja men det går nog lite lite snabbare med elvispen.

Det viktigaste av allt att slika skålen.

Sen när man är klar kan man se ut så här.

Äntligen klart.

Och så här blev den efter 45 minuter i  ugnen

Ja man kan ha lite mjöl i ansiktet när man är klar.
Ja så såg min torsdag ut nu ska jag fortsäta njuta av min lördag så vi får väl säga hejdå.// Kramizar mig//

1 kommentar:

  1. Vad mysigt, roligt o gott det ser ut.
    Killarna tyckte det var toppen o det förstår jag =)
    Ha det så bra söta Tilda
    Kram kram Martina

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat