onsdag 12 maj 2010

Hej hej !!! Jag har inte skrivit på ett tag men nu så kan jag lova att skriva i alla fall 3 gånger i veckan. Men nu ska jag bara ta det lungt i 4 dagar. Ja jag tror alla har ledigt nu. I måndags var jag "barnvakt". Om man nu säger barnvakt jag  passade min lillebror i 1 och en halv timme. Ja pappa var och tränade på aktiverum. Igår var jag på friidrott och där stöte vi kula,kastade spjut och hade nån fårm av lek. Ikväll ska vi äta bakad potatis och det ska bli superduper jätte gott. Ja vad ska jag skria om jo jag har tänkt på att komma på en liten grej på min blogg. Typ ungefär veckans tips eller nåt sånt jag ska tänka på den saken ifall ni har någon bra ide så kan ni väl ge en kommentar. Eller vad ni skulle tycka vara roligt att läsa. Har ni kollat i genom hela min blogg så kanske ni kan se en liten liten ändring. Men den är så liten så att den nog inte är så lätt att hitta. Jag har lagt till en ny favoritblogg den heter vitanyanser. Hon som skriver på den skriver jätte bra. Jag hoppas att hon aldrig ska lägga av att blogga hon är verkligen jätte jätte super duktig. Nu vet jag inte vad jag ska skriva om så jag får väl säga hejdå.

1 kommentar:

  1. Hej gumman,
    Jag tycker att det låter som en kanonidé att ge veckans tips. Kan vara inom t ex: musik, kläder, film...
    Puss mamma

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat