söndag 9 maj 2010

Hej hej !!! Vad har ni  gjort i veckan ? Jag har ju pratat med Filippa som jag redan har berättat. Sen har jag varit på utflykt i Danmark med skolan där vi disikerade fisk USCH och USCH. Ja sen har min allra bästa kompis Amanda sovit över hos mig. Sedan idag har jag varit i trädgården och hoppat på studsmattan. Och nu ser jag fram emot en underbar vecka på skolan eftersom vi bara ska vara där tills på onsdag!!! Sen ska våra grannar sova över från torsdag till fredag för att deras föreldrar ska på fest i Stockholm. Det roliga är att min farfar fyller år då. Så då måste våra grannar följa med.

Nej jag hade nog inte tänkt skriva mer idag. Utan jag får säga hejdå och stor kramar till er så kanske jag skriver mer imorgon.


Kramizar kramizar Lilla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för din jättegoa kommentar hos mig! Så kul att kika in här! Vilken superfrukost du hade fixat, den fick jag massor av inspiration av. Snygg bild på dina converse! Gillar ditt fina rum!

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Sötaste Tilda ja nu får du hålla ordning på killarna åt mig så att det sköter sig på festen. Ha ha ha ha
    Hoppas att ni får det skojigt o mysigt tillsammans.
    Ha det så bra så ses vi snart!
    Stor bamse kram Martina

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat