lördag 8 maj 2010

Hej hej !!! Vad gör ni? Jag har precis ätit frukost! Jag gjorde frukost till min underbara familj.Idag tänker jag bjuda på några bilder.I veckan har jag pratat med Filippa med bloggen FILIPPA FOSIA. Hon är en jätte snäll kompis. Och det är inte många som har så snälla kompisar. Så jag är jätte glad att jag fick träffa henne när jag var på semester i Cypern. Nu vill jag ge en stor stor kram tilll Filippa. Ok nu ska ni få se lite bilder från min frukost.
Apelsin hallon och ett glas juice 
Mums mums.
 Ja det var några bilder från min frukost. Mer hade jag nog inte tänkt skriva. Men jag kommer kanske skriva lite i morgon. Hej då.                      //kramizar mig//

2 kommentarer:

  1. Jag är så mätt och glad. Tänk att vår lilla prinsessa överraskade oss med frukost idag. Cyklat i regnet till cafét, kokt kaffe... för att överraska oss. Du är så söt!!! TACK! Sådana lördagar kan jag vänja mig vid...
    Många pussar mamma

    SvaraRadera
  2. Ser underbart gott ut! Vad duktig o mysig du är.
    Förstår att din mamma kan vänja sig vid detta ;)
    Kramis Martinis

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat