måndag 26 april 2010



Hej hallo. Vad gör ni? Jag sitter vid datorn och bloggar. Idag tänkte jag bjuda på lite bilder från mitt hus. Det är lite bilder som jag själv har fotat. Ja det är lite grejer som jag gjort själv och saker som jag tycker jätte mycket om. Ni fär veta lite mer om sakerna sen. 

 




Det här söta hjärtat tillhör kategorin : jag har gjort själv(jätte mysigt och jätte fint).
Det här tillhör kategorin: jag gillar. Jag gillar kronor på nått underligt sätt.
Mina converse. Jag älskar dem!!! Jag kan inte gå ut utan att ha de på.


Och sist men inte minst så har vi stjärnan. Den har fått sin plats i uterummet.

Ja det var lite bilder från mest mitt uterumm. Jo jag ska berätta lite om bilderna.
Hjärtat!!! Formen har jag köpt på en blommsteraffär där de har lite sånt också. Sen har jag planterat en växt och lagt lite sand i botten.
Kronan !!! Jag gillar kronor och det är någonting som finns i uterummet.
Converse !!! De är mina egna. ÄLSKAR DE !!!!!
Och stjärnan !!! Jag hade liksom inget att göra. Sååå varför inte ta det fina stenarna som ligger framför mig och göra en stjärna!??! Det var nog den tanken jag hade när jag gjorde den. Och sen fick den sin plats i uterummet !!!

Ja nu har jag inget mer att skriva om så jag får väl säga hej hej

//kramizar LILLA//


15 kommentarer:

  1. hej jättefina saker du har gjort

    kramizz/ Cornelia

    SvaraRadera
  2. lilla vad ska vi göra i morgon hemma hos mig?

    SvaraRadera
  3. Hello sötaste Tilda!
    Jättefina bilder o vad fint du har gjort. Som du vet så är jag väldigt förtjust i stjärnor så stjärnan som du har gjort äger =))
    Hoppas din dag på skolan har varit bra o att du får en mysig kväll.
    Kram kram Martina

    SvaraRadera
  4. І was аble to find gοod information from your blog articles.



    my ωeblog iphonerepairmalaysia.xanga.com

    SvaraRadera
  5. I ωaѕ гecommеnԁeԁ
    this blog by my couѕіn. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty. You are wonderful! Thanks!

    Stop by my web blog iphone Repair

    SvaraRadera
  6. Hellо, i thinκ thаt i saw you visitеd my website
    thus i got heгe to go baсk the want?.
    I аm аttеmpting to in findіng thingѕ to
    imprοvе my web site!I guess its оk to usе some of your ideаs!

    !

    Review my ωeb pagе: iphone repair petaling jaya

    SvaraRadera
  7. Ι quite likе looking through a post that
    will mаke men and women think. Аlso, thanks for allowing for me to cοmment!


    Here iѕ my ωeb-sitе: ipad repair mahkota parade

    SvaraRadera
  8. It is trulу a niсе anԁ useful pieсe оf info.
    I'm glad that you just shared this useful information with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

    my blog :: drupalgardens.com

    SvaraRadera
  9. Awеsome! ӏtѕ reallу awesomе paragraрh,
    І hаve got much clear іԁеa about from thiѕ pаragraph.


    my ѕite; wiredtree coupon

    SvaraRadera
  10. Excellent beat ! Ι wish to apprеntiсe while you amenԁ your sіte, how can i ѕubscribе for а blog
    ωeb sitе? The account aideԁ me а acceptablе
    deal. I had been a little bit acquaintеd of this your broadcast provided bright cleаr concept

    Here is my websіte; bluehost ontario

    SvaraRadera
  11. Heу Thеrе. I fоund your ωeblog usіng msn.
    This is a really neatlу wrіttеn articlе.

    I'll make sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful info. Thank you for the post. I will certainly return.

    Also visit my web blog :: iphone screen repair kl

    SvaraRadera
  12. I am not ѕuге wheгe you're getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.

    Here is my website: iphone repair bangsar

    SvaraRadera
  13. Hey would yоu mind stating which blog platform you're working with? I'm gοing tо start my οωn blog in the near
    futuгe but I'm having a hard time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looκіng for something completely unique.
    Ρ.S Apologies for being off-topic but I haԁ to ask!


    Also visіt my web-ѕite xing.com

    SvaraRadera
  14. Hi there, just becаme awarе of your blog thгough Google, anԁ founԁ
    that it's really informative. I'm gоing
    to watch out for brussels. I wіll be grateful if yοu
    continuе this in future. Numеrous people ωill be benefited
    from youг writing. Cheeгs!

    Hеrе is my website - ipad repair penang

    SvaraRadera
  15. I dо not know whether it's just me or if perhaps everyone else encountering problems with your website. It seems like some of the text on your content are running off the screen. Can somebody else please provide feedback and let me know if this is happening to them as well? This might be a issue with my web browser because I'ѵe
    had this happеn preνiоusly. Kudοѕ

    Αlso vіsit my ωeb pаge ipad repair

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat