måndag 12 april 2010

Hej !!! Jag är sjuk. Jag är hemma från skolan och tycker det är så tråkigt. Jag vill till skolan !!! Jag har inget att göra. Så idag tänkte jag kolla in lite bloggar så jag kan ge er de prisen. Det kommer säkert bli jätte roligt att kolla in alla era bloggar. JO när ni är sjuka vad gör ni då ? Asså jag undrar det för jo det är ju rätt tråkigt att vara sjuk. Jag menar ligga i soffan framför tv eller sitta framför datan hela dan. Tråkigt !!!!!!!!!! Okey nu ska jag kolla lite på bloggar. Så snart ska jag berätta vilka som ska få pris Tjao Tjao...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig, min prinsessa!!! Jag längtar efter dig. Puss mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Tilda!

    Vilken fin blogg du har men det är jättesynd om dig som är sjuk. Hoppas att du kryar på dig snart och jag är nyfiken på din nya dator!

    /Magnus

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat