söndag 25 april 2010

Hej hallo hejsan !!! Vad gör ni idag då ? Jag sitter vid datorn och bloggar ! Men snart ska jag på dans läger och dansa loss !!! Jag ska dansa för Ann Wilson och Fredrik Olofsson !!! Ja för alla er som inte vet vem Fredrik Olofsson är så är det han som gör koreografin till de som dansar i melodifestivalen. Jag var där igår och dansade Latin Show . Idag  ska jag dansa med melodifestivalen tema. Ja juste här kommer bilderna jag har pratat om.
Det här är mitt skrivbord där jag bland annat bloggar ifrån.

Och här är min sköna säng som jag älskar
Okey det var några bilder från mitt rum. Jag vill göra om där så snart som möjligt. Visst det är ok men jag skulle nog vilja lite mindre rosa. Aaaaa lite vit,svart kanske nåt i de stuket. Men nåt jag absolut inte vill ta bort är det stora rosa kudarna. Jag bara älskar dom. Det var min mammma som sydde dem.
Jaaa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu så vi ses väl snart igen. Hejdå !!!

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat