torsdag 22 april 2010

Hjej hej jag har inte skrivit på ett bra tag!!! För jag har tyvär inte haft så bra tid till det. Jo det där med bilderna har jag inte heller haft tid med. Jo jag har varit på dans igår det var jätte roligt och när den var slut så min tränare till min mamma att jag är väldigt duktig. Ja jag stod ju också där förstås.  Ja jag vet inte vad jag ska skriva om nu... Jo jag vet igår var vi på Fredriksdal med skolan där vi fick lära oss lite mer om fåglar. Ja det var jätte roligt men det haglade och rägnade samtidigt. Jia nu kan jag skriva som jag skrev precis att jag her inget mer att skriva nu. Men nästa gång så ska jag göra ett rätt så långt inlägg.

1 kommentar:

  1. Hej, Jag såg när ni dansade och hela gruppen är super duktiga. Jag är så stolt över dig, min prinsessa. Puss mamma

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat