söndag 11 april 2010

Hej hej . Jag är lite sjuk. Min lillebror spelar fotbollstunering så mamma och pappa är där. Men mamma kommer hem vid 12. Och för att jag är sjuk ligger jag isoffan och kollar på tv. Jo tävlingen igår. Jag kom 4:a i längd. Och på delad 4:a plats i 60 meter. Sen när jag kom hem började jag bli sjuk. Det är tråkigt och va sjuk. Specielt nu nr det är så fint väder. Vill bli frisk till i morgon för då är det skola. Jo ivanliga fall hade det varit sådär att gå till skolan.  Men imorgon ska vi få börja skriva om Egyptien. En annan grej som ör tråkigt när man är sjuk är att tiden går så himmla långsamt. Ja jag får väl lägga mig i soffan och bara ta det lungt.

Så hejdå och sjuka kramizar till er.                   Ps. Jag är lite på betringsvägen .Ds.

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat