tisdag 13 april 2010

Hej hej !!! Idag mår jag bättre. Mycket bättre. Fast lite hostig. Vad har ni gjort idag ? Jag har var ledig och varit hos mormor och morfar. Jo det jag frågade vad har ni gjort idag. Det tror jag jag kan räkna ut själv. Hmmm jag får gissa. Jag vet !!! Ni har varit i Turkiet och ätit glass och badat i en pool.

Neeeeeee jag bara skojade. Ni har nog varait i skolan och räknat höga mattetal. Jo ex. 793+609=___. Ja typ något sånt. Gissa vad jag gör just nu.
Jag bloggar !!! Haha Vem kunde tro det när jag sitter framför en surande skärm ? Ja det tror jag alla kan gissa !!! Jaha nu ska jag nog kolla lite på tv. Men först ska jag kolla ifall det har kommit något nytt på mina favorit bloggar. Ja ni vet F I L I P P A- F O S I A och corneliabloggen. Tjao tjao en nästan frisk kram från mig. ( Men så ni vet jag är så pass frisk att jag nog kan gå till skolan imorgon ). Annars kommer jag göra ett långt inlägg på min blogg.

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat