söndag 13 juni 2010

Hej vgn ? Jag ska snart gå in till våra grannar för jag ska passa deras kanin och katt på onsdag,torsdag,fredag och lördag det ska bli såååååååååååååååååååå roligt. + jag ska också passa en hamster som heter Trixi. Igår var vi hos vår kusin Ida. Det var jätte roligt hon fyller år på ondsdag så vi fira henne igår. Hon fick en kläning en dock vagn, tights,vatten flaska (mammas ide vet inte varför vi gav den) och ett par flipp flopps. Flipp floppsen tyckte hon inte alls var sköna men när hon såg att jag hade ett par så tog hon på sig de och gick med dom hela dagen. Hon fylde eller fyller 2.  Idag har jag ´varit med Amanda. Vi kollade på datorn sen gick vi ut då träfade vi några i gatan vi gick in och lekte med deras hamster. Sen gick vi upp och spelade rund pingis. Det var jätte roligt


//Kramizzar mig//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat