söndag 17 oktober 2010

Hej...

är så tröt. Jag ska kolla på ensam mamma söker nu.Jag vet inte om jag har berättat att jag håller på att göra om mitt rum. Ifall jag inte har sagt det så säger jag det nu: Jag håller på att göra om mitt rum :):):). Vad jag har gjort och vad jag ska göra säger jag inte nu. Idag har min familj och mina kompisars familj varit i skogen och mysigt och grillat korv. Efter det så var jag och Elin och kollade och matade hästarna. Ni ska få lite bilder på hästarna sen någon gång. Hästarna vet vi inte vad de heter men mina andra kompisar har kommit på egna namn åt dom. Den svarta heter Piggelin,den ljus bruna heter Bromma och den bruna heter London. De är jätte söta. Nu måste jag sluta.

Hejdå kramizzar Tilda.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad fin din blogg är Tilda! Är inne och läser lite då och då.....

    Ha en bra kväll!
    Kram från oss i Malmö

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat