lördag 2 oktober 2010

Tjena hallo hej !!!

Hej bloggvärlden!!! Vad gör ni? Jag är hos min farfar. Jag bloggar från min farbrors dator för min funkar bara hemma. Sorry att jag inte har bloggat på ett bra tag. Har haft mycket att göra. Men jag har också inte haft något att skriva om. Och det ar jag jätte ledsen för och därför kom jag på en bra idé. Ni kan skicka kommentarer och berätta för mig vad ni vill jag ska skriva mer om. Men vet ni vad? Jag tycker att jag borde skriva mycket mer än vad jag gör. Jag borde skriva som min mamma, varenda dag nästan.Ok jag ska försöka bättra mig lite.OK jag ska inte skriva så mycket mer för ja jag ska va med min lillebror eller jag ska nog dansa lite så vi ses väll någon gång? Och jag lovar jag ska bättra mig med bloggandet !!! Hihi.

//Kramizzar mig//

1 kommentar:

  1. Hej,
    jag tycker det är kul om du skriver lite om:
    1) dina fritidsaktiviteter - vad du gör och vad som händer där
    2) vad som händer i skolan
    3) vad du och dina kompisar gör
    4) olika saker som du tycker är kul - du kan oxå tipsa om bra musik, artister, låtar, roliga klipp på youtube, olika sajter som du brukar vara inne på.
    5) vad du har för tankar om framtiden
    6) vad du gör med familjen
    7) var du skulle vilja resa och varför du skulle vilja resa just dit
    8) olika tips på pyssel
    Kram mamma

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat