onsdag 5 oktober 2011

Disco

Tjena hallo!!!!
I lördags (1/10) så var jag på danstävling uppe i Hallsberg!!!!
Jag var jätte nervös, för om jag kom på bra placering i den tävlingen så kom jag upp i en högre Disco klass.
Jag dansade i singel Disco (då dansar man själv) och par Disco (det är när man dansar 2st).
I singel disco så kom jag 5:a och kom därför upp i en högre klass!!!!!
I par Disco kom jag och min kompis 3:a!!!!!
Så det var en riktigt lyckad tävling för mig!!!!
Nästa tävling är i Kalmar.
Hoppas det går bra då också.
Men det kommer bli MYCKET svårare nu för nu är alla mycket bättre efter som det är en högre klass.
Idag så var jag i skolan.
Efter skolan åkte jag och mamma ner till Wilson Dance Center (den dansskolan jag dansar på) för att jag skulle ha en privatlektion med min danslärare.
Efter som jag kom upp i en högre klass vill jag ha en ny dans också.
Ikväll är det vanlig träning.
Efter träningen så skulle jag få se ett par dräkter som jag kanske ska köpa.
Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat