fredag 28 oktober 2011

Höstlov!!!!!!

Heeej!!!
Nu har jag höstlov tjoho!!!!
Det är jätte kul.
Just nu håller jag och mamma på med mitt rum.
Det kommer bli jätte bra (bilder kommer sen).
Jag bläddrade bland bilder på min mammas dator.
Då hittade jag några bilder på mig, Melle och min bästis från skolavslutningen i sommras.
Det var fina bilder och här kommer 2:st.
 Nu kommer en bild på mig och Melle tillsammans.
Jag älskar de bilderna!!!
Specielt den på mig och Melle tillsammans.
För er som inte vet vem Melle är så är det min lillebror.
Han heter inte Melle utan han heter Melker.
Men de flesta kallar honom för Melle.
Melker är 8 år och den bästa lillebrorsan i hela världen!!!
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat