tisdag 8 november 2011

New

New!!!!!
Iallafall en liten del av bloggen :).
Hoppas ni tycker det blev snyggt.
Jag kan säga vad detär jag har ändrat.
Jag har ändrat:

min profilbild
min profiltext
bilden där uppe
och bakgrunden

Det var allt tror jag???
Jag har ju inte så många besökare på min blogg.
Så ni får gärna tipsa era kompisar om den.
Jag har heller inte så många kommentarer.
Jag skulle bli glad om jag fick lite fler kommentarer.
Efter detta inlägget så kan ni rösta på vad ni tycker jag ska göra berätta mer om i min blogg.
Svarar ni annan så får ni gärna skicka en liten kommentar på vad ni vill att jag ska berätta om.
Jag vill at så många som möjligt ska rösta på fågan.
Frågan kommer ni att kunna svara på i en vecka.

Ha det bra.
Kram Kram 
Lilla :) Tilda

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!!!!! Det blev jättesnyggt.
    Vi tycker att du kan berätta lite om hur det gick på din senaste danstävlig.Hoppas att du får en rolig vecka. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. gud vad fin bloggen blev!!!! Saknar dej så sjukt mkt vi måste verkligen träffas snart!!!!!!
    Jag vet inte riktigt vad du kan berätta mer om, men du kanske kan ladda upp bilder lite oftare? bara om du vill och har tid förstås<3

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad fin din Blogg är! Du kan kanske skriva mer om din dans och vad det är för regler och sånt.

    Hej och kram från Ida

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat