söndag 27 november 2011

Bake a Cake

Helloooooo!!!!
Idag så ska jag Baka en Kaka :).
Jag och min bästis ska baka.
Vi har en efterrätts tävling i skolan imorgon.
Jag säger inte vad vi ska baka.
Det säger jag imorgon istället.
Idag är det advent!!!
Glad Advent!!!
(säger man så förresten)?????
Man kanske säger Mysig Advent???
Ja jag vet inte men ni får ha en underbar dag i alla fall!!!
Det bästa med advent är att nu börjar man förstå att julen faktiskt är på väg!!!!
Men jag saknar faktiskt lite snö här i Helsingborg.
Har ni någon snö hos er???????
Jag hoppas i alla fall att det är snö på julafton.
Är det någon som ska åka skidor i år?!?!?!
Det ska inte jag.
Eller jag kanske ska åka typ en dag här i Sverige men inte på någon lång skidsemester.
Vi ska åka på semester till sommaren istället.
Idag ska jag dansa, TJOHO!!!!
Jag älskar verkligen att dansa.
Är det någon annan av er som läser bloggen som dansar??????
Ni får ha en bra dag!!!!
Kram Kram
Lilla :) Tilda

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat