tisdag 24 januari 2012

Frågor = Svar!!!

Hej alla bloggisar, inte bloggisar och nyfikna läsare!
Har tänkt göra om min header!
Lite mindre färgglad och lite mer........ Enkelt.
Enkelt men Fint.
Vad tror ni?????
Jag har också tänkt göra en ny sak i bloggen som jag tänkte kalla Frågor = Svar!!!
Vissa ställer ju frågor på min blogg och jag svarar inte alltid på dem.
Så har ni några frågor så skriv dem som en kommentar under detta inlägget.
Jag kommer svara på alla frågor på nästa Tisdag.
Så varje Tisdag så har vi Frågor = Svar!!!
Vad tycker ni om den idén???
OBS. Jag svarar på alla frågor.
Alla förutom om det är dumma eller elaka saker.
Fattar ni???
Hoppas det!

Bilderna kommer jag inte ihåg vem det är som har tagit men jaja.
Ha det braaaa!
Kram Kram
Lilla :) Tilda

3 kommentarer:

  1. Låter kul med frågor och svar:
    1. Vilken är din favoritmat?
    2. Vilken låt gillar du bäst nu?
    3. Vad är det roligaste du vet att fota?
    puss & kram mams

    SvaraRadera
  2. Kan du snälla visa din favoritbild du tagit de senaste året?
    och berätta ditt bästa tips hur man fotagraferar i skogen?

    / vera<3

    SvaraRadera
  3. Spännande med frågor och svar.
    Vi undrar:
    Vilken tävlingsdans är roligast?
    Gillar du kjol eller långbyxor?

    Massor av kramar från oss

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat