onsdag 4 april 2012

Birthday

Hej!
Jag fyllde ju år den 28 mars.....
På kvällen då åt vi hallon pannacotta.
Det var SUPER gott.....
Jag har inte hunnit lägga ut bilderna än så de kommer nu...

Vill ni se bilder på mina presenter så.....
KOMMENTERA!!!!!!!!
Ni kommenterar inte så ofta längre :(((((.

Det var länge sedan jag hade frågor och svar.
Så det tänkte jag ha....
När jag svarar denna gången tänker jag lägga ut bilder till varje svar (om det går).
Så kommenter, kommentera, kommenteraaaaa!!!!!!

Asså idag ska jag försöka hinna fota lite nya bilder till en ny header.
Jag menar det börjar bli dags för ny header,,,,,
den andra är så vintrig.....
Om ni har någon bra ide till en ny header så kan ni väll Tipsa mig.......


Mitt liv:
Vill ni veta hur mitt liv kommer se ut idag?

Nu ska jag snart gå ut och fota til header.
Sen ska jag baka 2 pajer för vi har några kompisar som kommer hem till oss ikväll.
Efter det ska jag måla naglarna....
Sen kommer nog kompisarna.
Det är så att jag tävlar ju i Disco, så det är mina discokompisar som kommer hem till oss ikväll.
Kompisarna som kommer heter Olivia, Julia, Julia, Felizia och Bella.
I Disco kan man tävla i Singel klass (Då dansar man själv), Par klass (då dansar man 2 st) och Grupp (då dansar man max 7 st tillsammans).
Jag och mina kompisar har då skapat en grupp.
Och när man tävlar i Disco ska man hälst ha dräkter på sig.
Dräkterna är oftast i klara starka färger och med MASSA glitter, paljetter och glittriga stenar mm.
Så nu ska vi sy upp dräkter, givetvis så ska alla dräkter se lika dana ut.
Idag ska vi alltså mäta oss så vi kan sy upp dräkterna.
Vi kommer även ha en hudterapeut som jag känner hos oss ikväll.
Bilder kommer om jag hinner fota något!
Nu ska kila iväg ut i det härliga vädret!
Kram!



1 kommentar:

  1. Hej hjärtat. Klart att vi vill se bilder på alla dina presenter.Blir också nyfiken på hur era nya dräkter. Du kan kanske berätta lite om dem och vilka färger de ska ha.
    Kramar från oss

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat