onsdag 11 april 2012

Uppdatering=dålig

Hejheh!!!!
Ledsen för dålig uppdatering idag och igår!!!
Igår började ju skolan efter påsken!!!!!
Sådär kul,,,, men det var ändå helt OK!
På min skola har vi bara upp till femte klass.
Därför ska jag ju byta skola nästa år!
Har valt en skola här i Helsingborg.
Skolan heter Kunskapskolan!!!!!
Den är bra och jag tror den passar mig bra!
Igår så hade jag mitt sista utvecklingsamtal på denna skolan!
Jag vet inte hur det är på era skolor, men på min så har man utvecklingsamtal en gång varje termin för att föräldrarna ska veta vad vi t.ex jobbar med!
Det var då mitt sista på denna skolan!
Det gick jätte bra!
Idag så gick jag hem från skolan JÄTTE snabbt!
Jag skulle nämligen med en buss ganska snart efter vi slutade.
Sen har jag varit i stan till klockan 19.50...
Jag hade dansträning vid 6 till 19.30!
Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat