torsdag 6 september 2012

hem studiedag

hejhej!
Ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna!
Men jag har haft mycket i skolan och när jag har kommit hem så har jag behövt slappa lite och så....
De senaste dagarna så har jag varit såååååå förkyld!
Och haft ont  i halsen!
Men som tur är så har mitt halsont gått över och nu är jag bara fruktansvärt förkyld.
Men det löser sig!
Idag har jag hem studiedag!
Det är ju väldigt skönt för mig som behöver lite vila!
Har precis gjord klart ett mattehäfte, skrivit in en sak i ett arbete och tittat lite på Spanskan.
Så jaa jag är nog klar med det som behövs vara klar med idag.
Det gick snabbt!
Juste jag kanske har glömt säga att jag har börjat läsa Spanska!
Det är super kul!
Nu ska jag bara slappa så att jag orkar vara med på friträningen ikväll!
Bloggar säkert senare!
Blir tyvärr ingen bild nu...
Kaaaanske senare!
Får se!
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat