fredag 28 september 2012

i love it

Hej hej! Länge sedan jag bloggade... Men det är mycket dans nu. Fått massa nya danser och vi har tävling nästa vecka. Så det är mycket träning både hemma och på dansskolan....! Men det är kul! Här är jag på en tävling iklädd min finfina pardräkt. Vi ska nog ha nya pardräkter om någon månad så det är mycket skissande och så nu.....
Vet någon av er en bra bloggapp för mobilen. För när man bloggar på internet från mobilen så är det lite konstigt när man ska ladda upp bilden.... För det är ju roligast att läsa ett blogginlägg med bild! Om ni vet någon bra bloggapp så får ni gärna kommentera vad den heter! 
Ha en skööön helg. Själv ska jag vara på mammas showroom imorgon. Seeeeen kommer efterlängtade vänner hit! Ska bli såååååååå kul!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Blogger har en bra app, för appstore.

    Förresten jag har börjat blogga igen :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tävlingen;)
    / Vera

    SvaraRadera
  3. Sååå fin! <3

    /Olivia

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga kläder! Vad är det för sorts dans du håller på med?

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat