lördag 7 juli 2012

life is like a song


Bloggar från pappas dator idag och där fanns bara gamla bilder på mig!
Så skrev därför ihop en liten text!
Det är vad jag har att bjuda på idag!
Imorgon ska jag va med Cornelia ska bli super kul!
Vi har inte träffats på EVIGHETER känns det som!
Så därför ska det bli kul att träffa henne!
Först var hon i Italien, sen när hon kom hem var jag i Italien och när jag kom hem i onsdags så var hon hos sin mormor och morfar!
Men imorgon då kan vi träffas!
Kul!!!
Nu ska vi nog se en film!
Ha det bra!
Uppdaterar mer imorgon!
Ps. Bilderna från Italien, ska försöka redigera de imorgon!
Men vet inte om jag hinner eftersom jag inte vet hur länge jag e med Cornelia!
Men den som väntar på nått gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat