fredag 6 juli 2012

my day





(alla bilder idag är tagna från google)

Så här såg min dag ut!
1. Jag satt hemma och tittade på flashdance (sjuuukt bra film för er som inte sett den förut)!
2. Jag och mamma städade lite!
3. Jag och mamma åkte till väla för att äta mat på Graffiti Café!
3. Vi gick in på kicks!
4. Där köpte vi nagellack, borttagning till smink och nagellack, nagellackspenslar, nail arts och mascara! Den hade Whilma recenserat bra på sin blogg så därför testade jag den!
5.  Vi åkte och shoppade på Lager157, Magasin36 och några jag inte kan namnet på!
6. Vi köpte glass!
7. Vi åkte och fotade mig ute i Viken!
(bilder senare)

Snabb fattat: En helt fantastisk mamma dotter dag!

Bilderna från Italien kommer förhoppningsvis i helgen!
Nu ska vi se på film! 

2 kommentarer:

  1. Mysig tjejdag!!!
    Jag älskar att vara med dig mitt hjärta!
    puss mams

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt !! Var det kul i Italien ?

    Kram Nea

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat