måndag 9 juli 2012

we heart it










(bilder från we heart it)

Just nu håller jag på att redigera bilderna från Italien!
Jag redigerar också lite bilder som jag och mamma tog i Fredags (tror jag)!
Men det är så att mamma hon redigerar ju mycket bilder i hennes jobb och därför laddade hon in ett nytt program i min dator som jag skulle använda för att få bättre bilder!
Men jag fattar ju inte detta programet så därför får jag vänta tills mamma kommer hem innan jag kan redigera bilderna!

Ajaa än så länge bjuder jag på lite we heart it bilder som jag hittade på google!

Ikväll ska vi till grannarna för en grillkväll!
Det blir mina föräldrar, deras föräldrar, jag och melle och en tjej som är 2 år äldre än mig och en kille som är 1 år yngre än mig!
Ska bli kul!
Innan det så ska jag på dansträning!

För att bloggen inte ska vara helt ''öde'' idag så har jag förberätt ett litet tidsinlägg!
 Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat