måndag 6 augusti 2012

happy girl

Sorry blir ingen bild idag!
Min dator vill inte ladda in bilden som jag tänkt lägga ut!
Igår så var Stella & Oliva hos oss!
Det var Super kul!
Sen följde vi med dom hem och sov över hos dem!
I eftermiddsags så åkte vi direkt från dem till träningen!
Samanfattning av dessa 2 dagar:
SUPER KUL!
Nu sitter jag i soffan med datorn!
Imorgon blir det nog lite väla för att shoppa träningskläder till helgen!
Oj juste har glömt berätta för er,
på Torsdag så sticker jag till Göteborg för ett träningsläger!
Ska bli såååååå kul!
Ska försöka lägga ut några tids inlägg så bloggen blir liiiiite uppdaterad iaf!
Ha en fortsatt bra dag!
PEACE




1 kommentar:

  1. dom bilderna i dom lite tidigare inläggen (dom på dig) är riktigt fina!

    kika gärna in på min blogg, har gjort ny design och tagit en nystart! Kika in så får du se mer :)

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat