fredag 3 augusti 2012

from our ipad

Hejhej!!!!!
Ledsen, det blir inga bilder idag eftersom att jag bloggar från vår iPad!
Men de senaste dagarna har jag gjort mycket och sett mycke!
Anledningen till det är farmor!
Farmor har vart här nere i Helsingborg
 och hittat på en massa roliga saker med mig och Melle!
När farmor åkte hem så kom pappas kusin, hans sambo och 1 åriga dotter hit dagen därpå!
Det var super kul!!!!!
Han hade en vattenkamera med sig!!!!!!!!
Det var SUPER kul att leka med den!!!!!
Så nu idag så har jag vart och köpt en sån!!!!
Nu väntar jag bara på att den ska laddas klart så att jag kan använda den!!!!
TJOHOOOO!!!!
Så snart kommer bilder från under vattnet och på kameran!!!
Bara till att hålla utkik!!!!!!!
Ha en bra kväll!!!!
Min kommer jag spendera hos en av våra närmsta kompisar för lite födelsedags firande!!!
Får se om jag bloggar där men.
Då blir det kanske inga bilder!!!



1 kommentar:

  1. Var kan man köpa den vattenkameran ? Hur mycket kostade den ?

    Nea

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat