tisdag 21 augusti 2012

hollister

När mamma och pappa kom hem från Stockholm i Lördags
 så hade de med lite presenter med sig!
Jag fick en ny väska!
Hollister linne!
Och Hollister mysbyxor!
Är sååååå himla glad för sakerna!
Kunde inte ha vart bättre!
Vad tycker ni om det?
Jag ÄLSKAR det!!!!


Imorgon börjar skolan!
Ska bli sååååå kul!
Är verkligen jätte taggad!
Nu idag sista dagen på sommarlovet så har jag och mamma och Melle vart i Helsingör!
Vi shoppade!
Jag köpte saker från The Body Shop och denna scarfen:

När jag kom hem så åkte jag direkt till Ikea för vi hade ett möte med vår Disco grupp!
Mötet gick bra!
Efter det så sa Olivia att ett par shorts jag kollat på men aldrig köpt
nu bara kostade 29 kronor på Gina Tricot!
De kostade typ 300-400 innan så jag rusade in på väla!
Väla ligger bredvid Ikea..
Och där köpte jag shortsen!

Väldigt snygga och billiga tycker jag!

Ha en bra dag!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat