söndag 2 december 2012

2 december


Bild från Italien

Hejhej!
Länge sedan jag bloggade, har varit väldigt mycket med skolan och dansen. Tävlingar hit, prov dit, träningar hit och läxor dit. Men nu är det lite mer lugnt igen ;)
Får se hur mycket jag bloggar.
Jag kommer nog inte blogga varje dag utan jag kommer blogga när jag orkar och har tid...

Träningen börjar avta för denna terminen..... Tråkigt men lite skönt ändå! Ska försöka hålla igång med springturer under jullovet!
Äntligen är det snart jullov!
Jag tycker att det är så mysigt med julen.
Igår så kom den första riktiga snön här hemma! Begav mig ut idag innan träningen och fotade lite. Mysigt!
Tyvärr så har jag ingen dator just nu eftersom att jag ska få en ny! Jag vill helst inte lägga in  mina bilder i t.ex mammas dator! För då blir det så krångligt om jag ska lägga över de på nya datorn osv!

Tilda ♥ ♥ 

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat! Kul att se den fina bilden på dig från Italien. Önskar dig en bra vecka. Vi ses på lördag. Massor med kramar från oss.

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat