onsdag 26 december 2012

in black and white

Hejhej! Nu ska jag och mamma dra ut till väla för att kolla in mellandagsrean! Skulle behöva sminkborttagning, skidbyxor, vantar, ny resväska, datorväska osv. Ska även kolla in lite på Cirkus! Ska försöka hinna med att fota det jag fått i julklapp idag och öven det jag köper idag.... Men jag hinner kanske inte för vi ska till farfar senare! Men hinner jag inte idag  så ska jag göra det imorgon! Anledningen till att jag behöver vantar och skidbyxor är för att jag ska fira nyår med Olivia, Stella och deras pappa uppe i Åre!!!!! Ske bli såååååå kul! Mamma, pappa och Melle blir kvar här hemma. Kommer sakna dem men kommer även ha det såååå kul där uppe! Ska ta med datorn så kanske kommer jag blogga lite där uppe oxå!
Vad ska ni göra på nyår?

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat