tisdag 18 december 2012

HAPPY

Hejhej!
Gick OK på provet och det var SUPERKUL hos Olivia och Stella!
I helgen så har jag åkt skridskor, ätit på restaurang, köpt julgran osv!
Asså de flesta här där jag bor är väldigt besvikna just nu!
Det är nämligen så att det har regnat VÄLDIGT mycket i helgen.
Och det betyder att ALL SNÖ HAR TÖAT!
Skönt att jag iaf fick några fina, snöiga bilder innan då!
Men hoppas verkligen att snön kommer tillbaka innan julafton!
Idag har jag vart på väla, slått in MASSA julklappa (inte klar än....), pyntat julgranen, tränat på mina 2 redovisningar imorrn och nu sitter jag vid iPaden....
Igår shoppade jag SISTA julklappen, skönt att vara klar TRODDE JU JAAAG,
Kom preciiiiis på att jag måste köpa till typ antingen 1 eller 5 till!
Har inte riktigt bestämt!
Men löser nog det!

Har ni slutat skolan än?
På fredag slutar min skola, JIPPPPIIIIIEEE.
Fast på torsdag är det bara pyssel, julklappslek och skridskor som står på schemat och på fredag börjar vi 08.15 och slutar 09.30!
Det ända vi ska göra är att titta på en julshow av eleverna och få våra betyg....!

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Skönt att få jullov efter en stressig termin i en ny skola. Spännande att få sitt första betyg. Lycka till!!!Kramar hjärtat

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat