onsdag 23 mars 2011

100 år Helt otroligt!!!!!

Hej Hallo!!!
Kan knappt fatta att idag den 23/3 har jag bloggat i 1 helt år!!!!
Känns helt otroligt
               
Jag skrev igår att jag skulle försöka göra ett långt inlägg idag.
Men jag hinner inte för jag har dansat, handlat och nu måste jag dusha och träna läxa.
Så jag hinner tyvär inte blogga så jätte mycket.
Idag har jag varit i skolan.
Efter det gick vi hem till Cornelia.
Sen hade vi dans.
Efter det åkte jag och pappa till McDonalds och åt mat.
Melle var då hos mina grannar.
Sedan åkte vi och handlade på Maxi.
Nu är jag hemma med datorn i knät och sitter på golvet och bloggar.
Jag lyssnar även på Melodifestivalen skivan ur min iPod ur en högtalare.
Det var det jag skulle säga.
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat