måndag 7 mars 2011

Monday

Hej, hallo tjenixen!!!
Idag är det måndag.
Nu är det bara 4 dagar kvar tills det är helg ;).
Imorgon i skolan jobbar vi på förmiddagen och har bild på eftermiddagen.
På onsdag jobbar vi hela dagen.
På torsdag jobbar vi och har musik på förmiddagen, 
på eftermiddagen har vi träslöjd.
På fredag jobbar vi på förmiddagen och har gymnastik på eftermiddagen.
Jag glömde skriva om vad som mer händer på onsdag.
På onsdag ska vi 4:or ta Stelkrampspruta.
Längtar inte super mycket.
Jag är nämligen väldigt rädd för att ta spruta.
Alla som har tagit sprutan kan väl skriva en kommentar och säga om den gör ont eller inte?
Nu har jag nog inget mer att säga.
Eller vänta,
Snälla kan ni kommentera lite mer på min blogg?
När jag får en kommentar blir jag så himla glad.
Det är mycket roligare att blogga om man får lite kommentarer.
Fast jag ska ju inte tvinga er.
Ha det bra
Kram Kram 
Lilla :) Tilda

2 kommentarer:

  1. Det gör bara ont efter att ha tagit sprutan.
    Tro mig, jag vet hur det känns!

    Förresten, saknar dig Tilda! Måste träffas snart.
    Kram, / Jennifer.

    SvaraRadera
  2. Hej! Det gjorde ju inte ont, ellerhur?

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat