fredag 25 mars 2011

Studiedag

Hej Hallo!!!
Idag har jag studiedag från skolan.
JIPPIE!!!!!
Har ni studiedag eller har ni skoldag idag?
Nu på morgonen har jag ställt fram lite saker som vi har här hemma.
Sen har mamma fotat sakerna.
Bilderna ser ut så här:






Den här bilden längst ner hade jag inte ställt fram.
Den fotade mamma ändå.
Jag har gjort den på träslöjden.
 Annars på de andra bilderna så har jag ställt fram lite innan.
Sen fotade mamma dem.
 Sedan fick jag över dem till min dator.
När de var på min dator satte jag ihop bilderna så blev de så här:

Såhär blev bilderna.
Hoppas ni gillar hur jag ställde upp det och hur mamma fotade :)
Kommentare gärna och säg vad ni tycker.
Kram Kram
Lilla :) Tilda
Ps. Kolla gärna in mammas webbaffär som finns i länk i kanten.

1 kommentar:

  1. Hej Tilda!
    Tack för igår. Det var mycket trevligt och maten var jättegod. Efterrätten var supersmarrig. Du är duktig på att laga mat. Hoppas att du har sovit gott.Förstår att du längtar till i morgon. Grattis i förskott. Puss och kram från Mormor och Morfar

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat