söndag 6 mars 2011

Söndag

Sunday Morning!!!!
Hallo idag är det Söndags morgon och super fint väder.
En gamal bild på mig men det är iallafall en bild ;).
Just nu längtar jag super mycket till sommaren.
Här kommer exempel på varför.
T.ex vaknar oftast med fint väder, bada i poolen och havet etc.
Det var bara 2 exempel men men.
Idag är jag super glad.
Inte vet jag riktigt.
Men jag är iallafall det.
Har varit super skönt att det har varit helg.
Imorgon skola.
Ha det bra
Kran Kram
Lilla :) Tilda.

1 kommentar:

  1. Hej Tilda!
    En jättefin bild på dig. Jag längtar oxå till sommaren.
    Härligt att du har varit så glad idag :))) Men jag tycker alltid du är glad söta du.
    Ha en bra vecka på skolan och snart så är det helg igen. TJOHO
    Och snart kommer sommaren och då kan vi göra bomben i poolen och självklart ska vi få med oss din mamma då oxå =D =D
    Sov så gott.
    KRAM Martina

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat