tisdag 12 april 2011

Bloggen

Hej Hallo!!!
Idag har jag varit i skolan.
Det var kul.
Jag har inte bloggat på ett tag som ni säkert har märkt.
Det har regnat i Helsingborg idag.
Men jag kanske fotar några bilder inomhus idag senare.
Men bara kanske.
Jag vet inte.
I Tisdags så klippte jag håret.
Jag har klippt lugg.
Jag blev SUPER nöjd.
Kanske får en bild senare, imorgon eller någon annan dag.
Håret är rufsigt eftersom det har regnat.
Ska kanske slänga in ett inlägg senare också.
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill se en bild på dig med lugg!

    Kram kusin Ida

    SvaraRadera
  2. Hej söta du! Kommer du ihåg mig Whilma? Jag kommer ihåg dig och ville bara säga att du har en sån sjukt bra blogg! :)
    Kika gärna in hos mig: www.whilmasliv.blogspot.com
    Kram Whilma :)

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat